Gjeste CT - SUAS - SSS - Catscrap

Hurra, er jeg er gjeste CT for Sara Amarie på sweetshoppedesigns nå i november! Det er lenge sidne hun spurte, og jeg har bare venta og venta på november! Og nå er november her!! Gleder meg veldig til å komme i gang! :)

Stand up and scrap konkurransen er over. Leverte inn min siste LOpå mandag tror jeg det var. Fikk laget layouts til alle ukene, og levert - det er godt gjort da :D Så nå er det bare å vente på resultatene da. Haha, tipper jeg ikke kommer så veldig høyt opp på lista ;) Men Madame Mim har gjort det veldig bra - hun har vel vært blandt topp ti 4 eller 5 ganger av 6!! Har stor tro på at hun kaprer enten første plassen eller iallefall blir blandt top 3 ! Madame Mim er jo norsk - så heia heia!! :)

Hjemmet mitt har byttet navn! Det heter ikke lenger we do scrap - nå heter det scrapscandistyle, og er blitt skandinavisk, og hatt oppussing og greier. Det har blitt SÅÅ fint der inne! Og senere i november er det reopening!! Det blir spennende!! :) Ellers så er jeg med i digidonna konkurransen også denne mnd, etter en fin 3. plass forrige mnd. Denne mnd satsa jeg stort på blending - haha,det bare blir sånn, blender mer og mer... Jeg ble godt fornøyd med alle layoutene mine. Ser ut til at jeg ligger godt ann i avstemningen også, men tørr ikke håpe på noen seier nei - for det var så utrolig mange fine layouts denne måneden, og mange som har fått mange stemmer så langt. Avstemningen er ferdig i morgen, så blir spennende å se... Det hadde vært KJEMPEMORSOMT om jeg kunne vinne da.... *Dream on, Kristel*

Catscrap har også åpnet forum nå. Skandinavisk det og. Tror ikke det blir noe fight mellom SSS og CS - for det er da rom for flere forum også her - og forumene har ulike utfordringer og konkurranser osv, så det er bare supert:) Hadde vært kjedelig om de kjørte mye av det samme konkurransene osv... Som visse andre gjør.. Uansett, jeg kommer til å være begge plassene, men SSS kommer alltid til å være heimen min!!! :D

Ingen kommentarer:

Dette er Kriztella

25 år gammel jente, som er alenemamma for ei jente på 4 år. Digiscrappet siden sept-05, og er CT for Mossa og Monica Larsen. Elsker å fotografere og ordne med bilder. Er også glad i å sparke fotball. Liker musikk, film og bøker. Bor i ei lita vakker bygd ute ved trøndelagskysten.

Kreditt for headeren

Wings: Jofia Devoe "Sweetlullaby" (The digichick)
Alpha: Syrin "Carla" (Catscrap)
Font: LD Stretch (Lettered Delight)

Følgere