Award - blogging with a purpose

I dag fikk jeg PM fra LindaSD på ScrapScandiStyle, med en link til bloggen hennes. Hun har nemlig gitt meg en award!!! Ble kjempeglad og rørt jeg da - tårene bare trilla, men skal ganske lite til for tiden det da! Tuuuusen takk Linda!!!! *klem*

Så må jeg gi awarden videre til noen da, og det er vel lettere sagt enn gjort..

Den første jeg vil trekke fram er Chill/Monica - fordi hun er en fantastisk dyktig scrapper. Får masse inspirasjon fra henne. LOene hennes er KNALLbra!

Den neste er Tyting/Birgit - enda en utrolig flink scrapper, som jeg har fått masse inspirasjon fra i løpet av min tid som scrapper. Hun er også en kjempeflink designer på Catscrap!

Vil også sende en award til Monica/Monica Larsen - snillere dame skal man lete lenge etter. Utrolig produktiv og flink designer, som tar veldig godt vare på kundene sine.

En annen stor inspirasjonskilde er Sprellen/Ellen - Fantastisk dyktig fotograf, blir helt paff jeg! Har vært den jeg har sett mest opp til i scrappeverden, en av de som har gitt meg aller mest inspirasjon!

Den siste jeg vil nevne er Chey/Eva - nok en fantastisk scrapper som jeg får masse inspirasjon av. Utrolig dyktig til å scrappe!

Puh, var ikke lett dette. Er så mange andre jeg gjerne vil gi award til, men så vet jeg ikke om e har blog da... Mange av de jeg gir award til, som sjelden oppdaterer bloggen sin også da, men :p

Ingen kommentarer:

Dette er Kriztella

25 år gammel jente, som er alenemamma for ei jente på 4 år. Digiscrappet siden sept-05, og er CT for Mossa og Monica Larsen. Elsker å fotografere og ordne med bilder. Er også glad i å sparke fotball. Liker musikk, film og bøker. Bor i ei lita vakker bygd ute ved trøndelagskysten.

Kreditt for headeren

Wings: Jofia Devoe "Sweetlullaby" (The digichick)
Alpha: Syrin "Carla" (Catscrap)
Font: LD Stretch (Lettered Delight)

Følgere