Glad jeg laget denne!!

Må trekke fram denne layouten. Ble laget i 2007 og er min layout nr. 374. Fått en del fine kommentarer på den, og det setter jeg veldig pris på.

I dag gikk det plutselig opp for meg at jeg er innmari GLAD for at jeg har laget denne. juli 2008 mistet jeg ALLE layoutsene mine fra 2005 - juli 2008. Jeg mistet også ALLE bilder fra 2005 - juli 2008 - alle bildene av datteren min. Derfor kjennes det utrolig godt å ha denne LOen - et bilde for hver måned fram til hun var 46 måneder. Dessverre er den i størrelse 600x600 pixler bare, så fremkalling på lerret er nok ikke så lurt. Men 600 er bedre enn ingen LO i det hele tatt. Så takk for at man kan poste LOer på nettet altså - når harddisker ryker..

1 kommentar:

Lena sa...

Må være skikkelig SURT å miste alt av bilder - da tror jeg faktisk at jeg hadde grått en skvett... Har opplevd panikken her opptil flere ganger - men aldri mistet no'! Føler sånn med deg...
Jeg linker til deg jeg også!!! ;o)

Dette er Kriztella

25 år gammel jente, som er alenemamma for ei jente på 4 år. Digiscrappet siden sept-05, og er CT for Mossa og Monica Larsen. Elsker å fotografere og ordne med bilder. Er også glad i å sparke fotball. Liker musikk, film og bøker. Bor i ei lita vakker bygd ute ved trøndelagskysten.

Kreditt for headeren

Wings: Jofia Devoe "Sweetlullaby" (The digichick)
Alpha: Syrin "Carla" (Catscrap)
Font: LD Stretch (Lettered Delight)

Følgere