Max uflaks! Og noen nye layouts

Hva har JEG gjort for å fortjene dette?? Nok en gang har min EDH sluttet å virke. Bilder, layouts, kits osv er borte. Vel, jeg håper det går ann å hente dem ut da. Men jeg får ikke kontakt mellom dataen og EHD'en :( Andre gangen på knapt et halvt år. Og Kriztella har ikke lært seg dette med backup!! LÆR, for svarte!!

Vel, jeg gir meg ikke uansett. Og selv om jeg mistet alt igjen, så har jeg kommet meg delvis i gang med noen layouts. Butikkene er kjempesnille, og åpner de nyeste downloadslinkene mine igjen. De gamle gidder jeg ikke bry meg om, bruker ikke de gamle kitene så mye uansett.

Så må jeg vise fram tre av de nyeste LOene mine. Har enda en, men den kan jeg ikke vise fram enda.. :p
1. Denne laget jeg til en ukeskonkurranse på SSS, hvor temaet var vinteraktiviteter.
2. En LO til Line, ei god nettvenninne.
3. Og en til Siv Helene, ei anna god nettvenninne.


Kit: Monica Larsen - Frosty Sensations


Kredit:
Jofia Devoe: Sweet song {Shabby Pickle Design}
Vera Lim: I wil be here Magic {Shabby Pickle Design}
Natali Design: Playing with wordart2 {Scrapbookgraphics}
Natali Design: All you need is love {Scrapbookgraphics}
Font: Edwardian Script...


Kreditt:
Jofia Devoe: Sweet song {Shabby Pickle Design}
Faith True: In my dreams Wordart {Shabby Pickle Design}
Natali Design: All you need is love {Scrapbookgraphics}
Natali Design: Playing with wordart2 {Scrapbookgraphics}
ON Design: The essence of spring {Scrapbookgraphics}
Font: French Script MT, Edwardian Script...

1 kommentar:

Lunica sa...

Så nydelige layouter! <3
På tide å kikke i galleriet på SSS igjen tror jeg.
Har vært helt borte fra scrapping på en stund....

Dette er Kriztella

25 år gammel jente, som er alenemamma for ei jente på 4 år. Digiscrappet siden sept-05, og er CT for Mossa og Monica Larsen. Elsker å fotografere og ordne med bilder. Er også glad i å sparke fotball. Liker musikk, film og bøker. Bor i ei lita vakker bygd ute ved trøndelagskysten.

Kreditt for headeren

Wings: Jofia Devoe "Sweetlullaby" (The digichick)
Alpha: Syrin "Carla" (Catscrap)
Font: LD Stretch (Lettered Delight)

Følgere