Liten oppdatering

Reconsult kunne ikke redde bildene mine. De kunne ikke redde noe på harddisken. Utrolig leit, men med dette lærer Kriztella å ta backup oftere. Så får jeg bare ta masse nye bilder da.. Hmm ..
Har scrappet 2 layouts for ikke så lenge siden, første gang på mange mnd. Den ene leverte jeg til ukeskonkurranse på SSS, og gjett hva?? Jeg vant!! Se bare HER. Morsomt å vinne, når det er så lenge siden jeg har scrappet og deltatt på slikt.
Her er LO'en jeg vant med, og kreditt finner du HER

2 kommentarer:

ninabakke sa...

Kjempe fin! :)

Bling - our elf on the shelf sa...

Så kjipt med alt du har mistet da, får nesten lyst til å grine sammen med deg.
Men et lyspungt er det jo å vinne da:)
Går trått med scrappinga her om dagen også...

Klem

Dette er Kriztella

25 år gammel jente, som er alenemamma for ei jente på 4 år. Digiscrappet siden sept-05, og er CT for Mossa og Monica Larsen. Elsker å fotografere og ordne med bilder. Er også glad i å sparke fotball. Liker musikk, film og bøker. Bor i ei lita vakker bygd ute ved trøndelagskysten.

Kreditt for headeren

Wings: Jofia Devoe "Sweetlullaby" (The digichick)
Alpha: Syrin "Carla" (Catscrap)
Font: LD Stretch (Lettered Delight)

Følgere