Enda to herlige bloggvenner!

Som jeg skrev i forrige innlegg, så er jeg så heldig å ha mange gode nettvenner. Og her er to til.

Caroline, som jeg ble kjent med gjennom bloggen. Ei jente som sprer så utrolig mye godhet og glede. Hun må ha verdens største og godeste hjerte.

Kreditt:
Birgit Kerr - sparkly design {Scrapbookgraphics}
Natalie Design - all you need is Love, playing with wordart {Scrapbookgraphics}
Birgit - Slim & Trimmed alpha {Catscrap}
Catrine - Alpha links {Catscrap}
Mimilou Design - Remember {Scrapmalin}
Moi Designs - Impulsion {Scrapmalin}
Line Designs - Angels world {Scrapmalin}
Fruitloop Sally - Sarah {Inspiration Lane}
Font: Marcelle Script


Jenny, som jeg også har blitt kjent med gjennom bloggen. Hun er ei herlig jente, som jeg virkelig liker å snakke med!!

ON Designs & New Life Design - Collab The essence of spring (ShabbyPicleDesign)
Vera Lim - Worded overlays, I will be there (ShabbyPicleDesign)
Bisontine - Wordart (ShabbyPicleDesign)
Jofia Devoe - Sweet song (ShabbyPicleDesign)
Font: Batik Regular
Foto: Jenny

Ingen kommentarer:

Dette er Kriztella

25 år gammel jente, som er alenemamma for ei jente på 4 år. Digiscrappet siden sept-05, og er CT for Mossa og Monica Larsen. Elsker å fotografere og ordne med bilder. Er også glad i å sparke fotball. Liker musikk, film og bøker. Bor i ei lita vakker bygd ute ved trøndelagskysten.

Kreditt for headeren

Wings: Jofia Devoe "Sweetlullaby" (The digichick)
Alpha: Syrin "Carla" (Catscrap)
Font: LD Stretch (Lettered Delight)

Følgere