To av mine skjønneste bloggvenner!

Jeg er så heldig å ha fått så utrolig mange skjønne bloggvenner! De er bare superherlige! Og for å vise dem hvor mye de betyr for meg, har jeg begynt å lage layouter til dem. Og denne gangen var det Merete og Kathrine sin tur.

Merete har jeg kjent lenge gjennom et forum, og nå følger vi bloggene til hverandre. Hun er kjempesøt, og veldig koselig. Hun er GOD. Veldig glad i henne!!

Kreditt:
QP - Kit nuit magique - Moi {Freebie}
Natali Design - Wordart {scrapbookgraphics}
Font: Champagne

Kathrine har jeg blitt kjent med i fjor, gjennom bloggen. Kathrine er bare übersøt! Hun er knallherlig, og har et kjempestort og godt hjerte - og det vises SÅÅ godt at hun bryr seg om andre mennesker! Blitt glad i denne jenta!!


Kreditt:
Natali Design - All you need is love {Scrapbookgraphics}
Jofia Devoe -Accidentally fallen, stardust {Digichick}
Font: Batik Regular

Ingen kommentarer:

Dette er Kriztella

25 år gammel jente, som er alenemamma for ei jente på 4 år. Digiscrappet siden sept-05, og er CT for Mossa og Monica Larsen. Elsker å fotografere og ordne med bilder. Er også glad i å sparke fotball. Liker musikk, film og bøker. Bor i ei lita vakker bygd ute ved trøndelagskysten.

Kreditt for headeren

Wings: Jofia Devoe "Sweetlullaby" (The digichick)
Alpha: Syrin "Carla" (Catscrap)
Font: LD Stretch (Lettered Delight)

Følgere